Aktualitātes
Aizvadīts vienas dienas seminārs par dramaturģiju
Noslēdzies 4. “Dramaturgu asociācijas” lugu konkurss
Aicinājums pieteikties dalībai seminārā par dramaturģiju
“Dramaturgu asociācijas” lasījumi Jāņa Akuratera muzejā
”Par akciju -aicinājums “Atbalstīsim sava novada skolu bibliotēkas”
Tikšanās ar jaunā lugu krājuma autoriem
Izsludināts ceturtais “DA” lugu konkurss
Iznācis lugu krājums “Cilvēkspārns”
Otrais lugu recenziju konkurss skolēniem
Mūsu biedre L.Stumbre saņēmusi Autortiesību bezgalības balvu
Dramaturgu pēcpusdiena Āgenskalnā
“Dramaturgu asociācija”uzsāk sadarbību ar Lietuvu
Noslēdzies bērnu un jauniešu lugu konkurss
G.Priedes teātra festivāls, vēltīts latviešu oriģināldramaturģijai , LSM sižets te.
Izsludināts projekta “Lugu konkurss – lugu krājums” 3. lugu konkurss
Radieraksti #dzīvesdramaturģija un “Dialogi“
Latvijas jauniešu teātru festivāla lugu konkurss “Rainis un Aspazija Tev”
Iznācis lugu krājums “Cilvēktīkls”
Dramaturģija un rakstniecība: saruna ar Leldi Stumbri
Noslēdzies viencēlienu konkurss
“Dramaturgu asociācija” izsludina projekta “Lugu konkurss – lugu krājums” otro lugu konkursu
Intervija ar dramaturģi, asociācijas biedri B.Zujāni
Iznācis lugu krājums “Cilvēkzvērs”
Noskaidrosim populārāko Latvijas lugu autoru!
2020.gada pirmā biedru sapulce
Miris ASV latviešu dramaturs Arturs Rubenis un Myužeibā aizguojs dramaturgs i režisors Arturs Tālivaldis Rubenis , Atceroties dramaturgu un režisoru Artūru Tālivaldi Rubeni , Mūžības ceļā devies dramaturgs un režisors Artūrs Tālivaldis Rubenis
Vai pazūd kāda mūsu kultūras daļa? Kā padarīt redzamāku latviešu oriģināldramaturģiju
Kamēr teātra izrādes nenotiek – lasīsim lugas!
Lugu krājuma konkursa rezultāti
Diskusija par lugu kā literāru tekstu un oriģināldramaturģijas publicēšanu
Dramaturģijas menedžments
Vai nepieciešama lugu datu bāze latviski?
Diskusija par lugām kā literāru tekstu un to publicēšanu
Saruna ar Daini Grīnvaldu par kultūrpolitiku Latvijā un pasaulē
Latvijas dramaturgu ģildes atklāta vēstule
Kuras valsts autoru lugas visvairāk izrāda Latvijā?
Latvijā visvairāk iestudē mirušu nelatviešu autoru darbu dramatizējumus
Atrast, ko vēlas, nevis tikai to, ko var atrast
Vai teātriem vajadzīgi latviešu dramaturgu darbi? Saruna ar Lauri Gundaru
Procesā jaunradīts teātris Latvijā
Lugu izdevumi latviešu grāmatniecībā kopš 1991.gada
100g kultūras. Diskusija. Par latviešu lugām latviešu teātrī
Lugu konkursi
Jaunākās dramaturģijas konkursa „10 minūtes slavas” salīdzinoša analīze (no 29.lpp)
Nacionālā teātra rīkotais lugu konkurss un latviešu mūsdienu oriģināldramaturģija
Nacionālās dramaturģijas sūtība – fiksējot paaudzes problēmu, fiksēt laikmetu
Lugu ideju konkursa “10 minūtes slavas” fināls
Recenzijas par lugām
Īsa pamācība skolas dramaturģijā. Austra Gaigala vērtē Ievas Samauskas lugu
Lugu recenzēšanas teorētiskās bāzes galvenie instrumenti
Es ieskatos Andra Ūdra tekstos
Apskatu dramaturga J.Jurkāna dzīves komēdiju „Sala”
Apskatu Arvīda Deģa traģikomēdiju „Nesauciet viņu par Kazanovu”
Jēkaba Dravnieka lugas “Skirmundas” rokraksti
Lugu autori
Sens lugu autors, bet mūsdienīgs
Dramaturga Artura Rubeņa biogrāfija
Ar Triju zvaigžņu ordeni apbalvotie Latvijas dramaturgi
Jaunās paaudzes dramaturģes pārņem Latvijas teātrus
Pētījumi par latviešu dramaturģiju
Aleksandra Čaka lugas un to iestudējumi
Varas tēmas interpretācija Raiņa nepabeigtajā
traģēdija “Kajs Grakhs” un Mārtiņa Zīverta
nepabeigtajā lugā “Ifigenija”
Diaboliskie spēki Raiņa dramaturģijā
Leldes Stumbres dramaturģija: modernisma un postmodernisma paradigma
Tautas likteņtēma Māras Zālītes dramaturģijā
Māras Zālītes dramaturģijas interpretācija Latvijas teātrī
Htoniskā pasaule A. Brigaderes dramaturģijā
Intertekstēmu tipi latgaliešu dramaturģijā
Ģimenes attiecību modeļi Ingas Ābeles prozā un dramaturģijā
Alekseja Ščerbaka dramaturģija kā “jaunās drāmas” fenomens
A.Ostrovska un R.Blaumaņa dramaturģija: lugu „Negaiss” un „Ugunī” sastatījums
Telpa Raiņa dramaturģijā: “Dievs un velns” un “Spēlēju, dancoju”
Traģiskās vainas kategorija Raiņa traģēdijās
Latviešu bērnu dramaturģija no pirmsākumiem līdz 1940. gadam
Vēsture un ideoloģija: Latvijas vēsture XX gs. 30. gadu latviešu dramaturģijā
Baznīcas un ticības tēmas risinājums latviešu padomju dramaturģijā
Reliģija un ticība latviešu padomju dramaturģijā
Vēsture un ideoloģija: Latvijas vēsture XX gs. 30. gadu latviešu dramaturģijā
Ādama un Ievas motīvs 21. gadsimta latviešu prozā un dramaturģijā
Laura Gundara literārās darbības raksturojums 2009 – 2012
Grēkā krišana latviešu dramaturģu darbos
Eksistenciāli nozīmīgu problēmu atklāsme Mārtiņa Zīverta dramaturģijas apguves stundās 10. klasē
Mārtiņa Zīverta lugu “Cilvēks grib dzīvot” un “Kāds, kura nav” iepazīšana 11. klasē
Izkaisītas piezīmes par koncentrētām lugām (par M.Zīvertu)
Ingas Ābeles luga „Tumšie brieži” un tās interpretācija teātrī un kino
Ingas Ābeles lugas un to iestudējumi
Paula Putniņa dramaturģijas galvenās tendences Latvijas teātrī
Rūdolfa Blaumaņa dramaturģijas motīvu transformācija Māras Zālītes un Evitas Sniedzes lugās
Rūdolfa Blaumaņa personības un lugas “Indrāni” apguve 11. klasē
Oriģinālrepertuārs un mūsu teātŗa attīstība
Šis tas
Galvas mežģis teātrmīļiem – atmini lugu!
Vides teātris: teorija un prakse
Ne īsti raksts, ne īsti luga, bet teksts “Vai @Sekspirs bija latvietis? #tviterapskati
Video-
Citi raksti: literatūra internetā/e-grāmatas latviski